Spil til bevægelse-Ideen konkretiseres
    © Irene Egeskov Andersen

    Lav spil til bevægelse – Ideen konkretiseres

    Afgrænsning og præcisering af elevens ide, herunder udarbejdelse af skitser og tegninger.
    Indholdstype: 
    Faglig inspiration
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    bore.jpg
    © Mette Jørgensen

    Taburet med hynde

    Dette forløb i håndværk og design er afprøvet under udviklingsarbejdet i efteråret 2012. Forløbet strækker sig over ca. 20 timer og er stillet til rådighed af Malene Holst Andersen, Thorning Skole.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    bore.jpg
    © Mette Jørgensen

    Taburet med hynde - med vægt på designprocessen

    Dette forløb i håndværk og design er afprøvet under udviklingsarbejdet i efteråret 2012. Forløbet strækker sig over ca. 20 timer og er stillet til rådighed af Malene Holst Andersen, Thorning Skole. Dette forløb omskrevet til valgfagsniveau.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale