geometriske former

    Figureksperimentarium

    Geometriske former kan være meget forskellige, men hvordan kan man egentlig kende formerne, og findes der mon nogle geometriske former, som endnu ikke er blevet opdaget?
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Gennemførelse lektion 1-12

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis

    Matematik er en videnskab, hvor alt skal bevises. I udskolingen skal der sættes fokus på, hvorfor der skal bevises, og hvordan man gør det i enkle bevisførelser.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Gennemførelse lektion 1-20

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Regressionsanalyse
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller

    Funktioner kan beskrive sammenhænge, og vi kan bruge dem som matematiske modeller til at forklare udviklinger.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Gennemførelse lektion 1-12

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale