elever diskuterer

    Biologisk argumentation

    Eleverne diskuterer og underbygger påstande med biologiske argumenter.
    Indholdstype: 
    Faglig inspiration
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis

    Matematik er en videnskab, hvor alt skal bevises. I udskolingen skal der sættes fokus på, hvorfor der skal bevises, og hvordan man gør det i enkle bevisførelser.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Gennemførelse lektion 1-20

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Beviser i matematik

    Fra overbevis til bevis - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret?

    Der er mønstre overalt omkring os, men hvad er et mønster i det hele taget, og hvordan kan man bruge matematiske flytninger til at lave forskellige mønstre?
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale