ikke-lineær funktion

    Grafer og forskrifter for funktioner

    Grafer og forskrifter kan se meget forskellige ud, men hvordan er sammenhængen egentlig mellem en forskrift for en funktion, og den måde grafen ser ud på?
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Planlægning

    Grafer og forskrifter for funktioner - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Planlægning

    Grafer og forskrifter for funktioner - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Planlægning

    Grafer og forskrifter for funktioner - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Planlægning

    Grafer og forskrifter for funktioner - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Gennemførelse

    Grafer og forskrifter for funktioner - Gennemførelse lektion 1-15

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Grafer og forskrifter for funktioner-Evaluering

    Grafer og forskrifter for funktioner - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Regressionsanalyse
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller

    Funktioner kan beskrive sammenhænge, og vi kan bruge dem som matematiske modeller til at forklare udviklinger.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Gennemførelse lektion 1-12

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Funktioner og grafer som matematiske modeller
    © Troels Gannerup Christensen

    Funktioner og grafer som matematiske modeller - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    geometriske former

    Figureksperimentarium

    Geometriske former kan være meget forskellige, men hvordan kan man egentlig kende formerne, og findes der mon nogle geometriske former, som endnu ikke er blevet opdaget?
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Gennemførelse lektion 1-12

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale