geometriske former

    Figureksperimentarium

    Geometriske former kan være meget forskellige, men hvordan kan man egentlig kende formerne, og findes der mon nogle geometriske former, som endnu ikke er blevet opdaget?
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Elevforudsætninger og Læringsmål

    Fra Fælles Mål til læringsmål for forløbet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Undervisningsaktiviteter

    Overvejelser om rammesætning, arbejdsproces og undervisningsdifferentiering.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Tegn på læring

    Elevernes vej mod målet.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Evaluering i planlægningsfasen

    Inspiration til, hvordan du løbende kan følge op på elevernes læreproces.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Gennemførelse lektion 1-12

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Geometriske former

    Figureksperimentarium - Evaluering

    Her beskrives de forskellige stadier af evalueringsfasen.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale
    Mønstre

    Kan du se mønstret? - Gennemførelse lektion 1-14

    Gennemførelsen af forløbet er beskrevet med afsæt i en lektionsplan.
    Indholdstype: 
    Undervisningsforløb
    Målgruppe: 
    Lærere og pædagogisk personale