Søgeresultat 4 resultater - flitreret på: GRUNDSKOLE, Særlige elevgrupper, Undervisningsmiljø Områder (-) GRUNDSKOLE 4 Fag Tema (-) Særlige elevgrupper 4 (-) Undervisningsmiljø 4 Ledelse 1 Indholdstype Artikel 4 Tværprofessionelt samarbejde giver nyt blik for elevernes og fællesskabets ressourcerCo-teaching: Hvordan udvikles inkluderende læringsfællesskaber? Ballerup Kommune arbejder med udvikling af teamsamarbejdet, og specialviden og -kompetencer kommer tættere på den almene undervisning. Tema: Undervisningsmiljø (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Perspektiver og udfordringer i samarbejdet omkring inklusion i skolenHvordan kan man overskride udfordringer i det tværprofessionelle samarbejde og dermed bidrage til at udvikle en mere inkluderende skole? Janne Hedegaard Hansen giver perspektiver i tekst og video. Tema: Undervisningsmiljø (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Hvordan hjælper vi flest børn bedst?Sonja Breinholst forsker i angst blandt børn og unge. Her stiller hun skarpt på indsatser med potentiale for at hjælpe flest mulige børn og unge med psykiske vanskeligheder. Tema: Særlige elevgrupper (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Hvorfor er den professionelle relationskompetence så vigtig?Louise Klinge forsker i lærer-elev-relationer med fokus på lærerens relationskompetence. Her præsenterer hun i en artikel og video relationskompetencens betydning, kendetegn og betingelser. Tema: Undervisningsmiljø (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel