Søgeresultat 6 resultater - flitreret på: GRUNDSKOLE, Natur/teknologi Områder (-) GRUNDSKOLE 6 Fag (-) Natur/teknologi 6 Samfundsfag 3 Historie 3 Engelsk 3 Tysk 3 Fransk 3 Idræt 3 Fysik/kemi 3 Billedkunst 3 Håndværk og design 3 Madkundskab 3 Musik 3 Biologi 3 Geografi 3 Dansk 3 Matematik 3 Kristendomskundskab 2 Børnehaveklasse 2 Dansk som andetsprog 2 Sundheds- og seksualundervisning og familiekundskab 2 Spansk - forsøgsvalgfag 2 SFO og fritidsinstitutioner 1 7.-9. klasses valgfag 1 Modersmålsundervisning 1 10. klasses valgfag 1 Færdselslære 1 Uddannelse og job 1 Teknologiforståelse 1 Madkundskab - valgfag 1 Almindelige indvandrersprog - valgfag 1 Arbejdskendskab - valgfag 1 Billedkunst - valgfag 1 Drama - valgfag 1 Filmkundskab - valgfag 1 Fransk - valgfag 1 Håndværk og design - valgfag 1 Medier - valgfag 1 Musik - valgfag 1 Spansk - valgfag 1 Tysk - valgfag 1 Byggeværksted - valgfag 1 Idræt - valgfag 1 Iværksætter - valgfag 1 Jordbrug - valgfag 1 Kristendomskundskab - valgfag 1 Madværksted - valgfag 1 Metal/motorværksted - valgfag 1 Naturfag - valgfag 1 Produktudvikling og formgivning - valgfag 1 Samfundsfag - valgfag 1 Serviceværksted - valgfag 1 Sundhed og sociale forhold - valgfag 1 Teknologi og kommunikation - valgfag 1 Teknologiværksted - valgfag 1 Virksomhedsfag - valgfag 1 Tema Ledelse 1 Indholdstype Forskning og viden 2 Redskab 1 Innovation og entreprenørskabAt tænke nyt, at skabe og at iværksætte er nøgleord i arbejdet med innovation og entreprenørskab. Fag: Natur/teknologi (GRUNDSKOLE) Innovation i skolen - didaktiske blikke på elevers deltagelsesmulighederFokus på autentiske problemstillinger og værdiskabelse fremmer elevernes motivation og deltagelse i undervisningen. Det viser forskning baseret på skoleudviklingsprojektet ’BOOST: Innovativ skole i Helsingør’. Forskning og viden (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden It i undervisningElever, der ofte anvender it i undervisningen, udvikler i højere grad evnen til at samarbejde, forholde sig kritisk og omsætte idéer til innovative løsninger. Det viser forskning om brug af it i grundskolen. Tema: Ledelse (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden Vejledning til It og medierVejledningen indeholder blandt andet en beskrivelse af undervisningens tilrettelæggelse og indhold og en uddybning af kompetenceområder. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Redskab It og medierElevernes udvikling af digitale kompetencer er et centralt element i undervisningen i natur/teknologi. Fag: Natur/teknologi (GRUNDSKOLE) Nanorobotter mod kræftcellerMellemtrin: I dette forløb skal eleverne hjælpe videnskaben med at opfinde og designe små robotter, som kan sendes ind i menneskets blodårer og bekæmpe kræftceller i blodet. Fag: Natur/teknologi (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forløb