Søgeresultat 7 resultater - flitreret på: GRUNDSKOLE, Engelsk, Fransk Områder (-) GRUNDSKOLE 7 Fag Samfundsfag 7 Historie 7 (-) Engelsk 7 Tysk 7 (-) Fransk 7 Idræt 7 Fysik/kemi 7 Biologi 7 Geografi 7 Dansk 7 Matematik 7 Kristendomskundskab 6 Billedkunst 4 Håndværk og design 4 Madkundskab 4 Musik 4 Dansk som andetsprog 3 Natur/teknologi 3 Børnehaveklasse 2 Sundheds- og seksualundervisning og familiekundskab 2 Spansk - forsøgsvalgfag 2 SFO og fritidsinstitutioner 1 7.-9. klasses valgfag 1 Modersmålsundervisning 1 10. klasses valgfag 1 Færdselslære 1 Uddannelse og job 1 Teknologiforståelse 1 Madkundskab - valgfag 1 Almindelige indvandrersprog - valgfag 1 Arbejdskendskab - valgfag 1 Billedkunst - valgfag 1 Drama - valgfag 1 Filmkundskab - valgfag 1 Fransk - valgfag 1 Håndværk og design - valgfag 1 Medier - valgfag 1 Musik - valgfag 1 Spansk - valgfag 1 Tysk - valgfag 1 Byggeværksted - valgfag 1 Idræt - valgfag 1 Iværksætter - valgfag 1 Jordbrug - valgfag 1 Kristendomskundskab - valgfag 1 Madværksted - valgfag 1 Metal/motorværksted - valgfag 1 Naturfag - valgfag 1 Produktudvikling og formgivning - valgfag 1 Samfundsfag - valgfag 1 Serviceværksted - valgfag 1 Sundhed og sociale forhold - valgfag 1 Teknologi og kommunikation - valgfag 1 Teknologiværksted - valgfag 1 Virksomhedsfag - valgfag 1 Tema Ledelse 1 Indholdstype Forskning og viden 2 Artikel 1 Redskab 1 Innovation i skolen - didaktiske blikke på elevers deltagelsesmulighederFokus på autentiske problemstillinger og værdiskabelse fremmer elevernes motivation og deltagelse i undervisningen. Det viser forskning baseret på skoleudviklingsprojektet ’BOOST: Innovativ skole i Helsingør’. Forskning og viden (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden Design ThinkingDesign Thinking er en struktureret og anerkendt metode til at gennemføre en innovationsproces trin for trin. Brug metoderne i Design Thinking til at dreje projektarbejdet i en innovativ retning. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Artikel Den innovative projektopgaveHvordan kan vi udvikle et produkt, der kan løse et samfundsmæssigt problem? Forløbet tager udgangpsunkt i en innovativ tankegang og giver bud på innovativt arbejde op til og igennem en projektuge. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forløb It i undervisningElever, der ofte anvender it i undervisningen, udvikler i højere grad evnen til at samarbejde, forholde sig kritisk og omsætte idéer til innovative løsninger. Det viser forskning om brug af it i grundskolen. Tema: Ledelse (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Forskning og viden Vejledning til It og medierVejledningen indeholder blandt andet en beskrivelse af undervisningens tilrettelæggelse og indhold og en uddybning af kompetenceområder. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)Indholdstype: Redskab ProjektopgavenProjektopgaven er en tværfaglig opgave i 9. klasse, som skal give eleverne indsigt i projektarbejdsformen. Eleverne skal belyse en problemstilling, som de selv er med til at formulere. Fag: Engelsk (GRUNDSKOLE) ProjektopgavenProjektopgaven er en tværfaglig opgave i 9. klasse, som skal give eleverne indsigt i projektarbejdsformen. Eleverne skal belyse en problemstilling, som de selv er med til at formulere. Fag: Dansk (GRUNDSKOLE)